drSaina-icon

اپلیکیشن دکتر ساینا

دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان

×

دانلود اپلیکیشن

درباره ما

  • چشم انداز دکتر ساینا

    چشم انداز دکتر ساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم، شاد و طولانی است. هر روزه میلیون‌ها نفر در جهان برای دستیابی به خدمات پزشکی مناسب در حال چالش و تلاش هستند و دکتر ساینا به دنبال تغییر این مسیر است.

  • ارزش های دکتر ساینا

    دکتر ساینا تلاش دارد تا نعمت سلامتی که از مهمترین نعمات است را از طریق افزایش آگاهی‌های بهداشتی و سلامتی در میان انسان‌ها گسترش دهد. دکتر ساینا اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسان‌هاست. دکتر ساینا معتقد است که ارزش‌ها مهمتر از قوانین (بایدها و نبایدها) هستند و این ارزش‌ها نه تنها راهنمای عمل برای ارائه خدمات بهتر می‌باشد بلکه اصولی عام برای انسانی خوب بودن است.

  • دکتر ساینا؛ بهترین خدمت

    دکتر ساینا اعتقاد دارد که باید بهترین باشد و همه کارها را به بهترین نحو انجام دهد. دکتر ساینا در اندیشه بهترین بودن به دنبال تأثیرگذاری حداکثر، برجسته شدن، تمرکز بر مصرف کننده نهایی، حرکت همراه با شتاب، اندیشه بلند مدت داشتن و پذیرش پیشنهادها و انتقادها است. دکتر ساینا بر اساس تحقیق و توسعه علمی و با بررسی تجربیات موفق کشورهای مختلف دنیا به خصوص شش کشور آمریکا، استرالیا، فرانسه، هند، سنگاپور و مالزی تولیده شده است.

  • نوبت دهی آنلاین با دکتر ساینا

    موضوع نوبت دهی آنلاین (online booking) در بسیاری از کشورهای دنیا اجرا و تجربه شده است و نتایج مطالعات نشان میدهد میزان کارآیی ، اثربخشی و رضایت حاصل از آن بسیار چشمگیر بوده است.

  • دریافت مشاوره با دکتر ساینا

    همچنین خدمت مشاوره از راه دور یا مشاوره آنلاین از خدماتی هست که سال‌های متمادی است در کشورهای مختلف در حال تجربه است. بسیاری از کشورها توانسته‌اند با این امکان بخش زیادی از مراجعات غیر ضروری به پزشک‌ها و کلینیک‌ها را حذف کنند.

  • بانک جامع سلامت در دکتر ساینا

    دکتر ساینا هچنین مجموعه‌ای کامل از اطلاعات و داده‌های حوزه بهداشت و سلامت شامل معرفی بیماری‌ها، داروها، پزشکان، مراکز درمانی و داروخانه‌هاست.

  • دکتر ساینا؛ همیار بیماران، پزشکان و مراکز درمانی

    دکتر ساینا با به خدمت گرفتن تکنولوژی آمده تا رابطه بین بیمار، پزشک و مراکز درمانی را تسهیل و ارتقاء دهد؛ اپلیکیشنی که به جز افزایش سطح آگاهی در حوزه پزشکی، محیطی فراهم کرده تا کاربران آن بتوانند با بهترین پزشکان و مراکز درمانی نزدیک خود آشنا شده و حتی به صورت آنلاین برای مراجعه به آن‌ها وقت بگیرند.

  • دکتر ساینا؛ نرم افزاری کاربردی و بدون هزینه

    در طراحی اپلیکیشن دکتر ساینا از رویکرد نرم افزار(SAAS)استفاده شده است. این رویکرد، مدلی از ارائه نرم افزار کاربردی توسط فروشنده است که یک نرم افزار کاربردی تحت وب را تولید کرده و آن را بر روی اینترنت برای استفاده مشتریان خود میزبانی و اجرا می کند. مشتریان نیازی به خرید مجوز نرم افزار یا تجهیزات زیرساخت های اضافی ندارند و برای استفاده از این نرم افزار به طور معمول فقط هزینه های ماهانه یا سالانه پرداخت می کنند.